Vertrek - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Jantine

Blijf op de hoogte en volg Jantine

23 September 2021 | Noorwegen, Oslo

Wij zijn 11.30 uur met de trein naar Schiphol gegaan, ruim op tijd voor als er een storing is onderweg. Achteraf hoefde pas twee uur voor vertrek aanwezig te zijn, anders is dat drie uur. Boarding ging vlot wij waren met ongeveer 50 passagiers aan boord. Waren vlot in Oslo, op het vliegveld 3x keer gecontroleerd op QR code, verder heeft niemand er meer naar gevraagd, ook niet bij vertrek op Schiphol, formulieren die we hebben ingevuld van het ministerie zitten nog in de map. Van het vliegveld met de trein naar Oslo dit ging heel vlot, moesten even zoeken naar het hotel, achteraf kon dit beter maar ja het is donker dan is het voor Johan lastig om te volgen. Prima hotel alles ziet er prima uit ontbijt is goed verzorgden zaterdag krijgen we een ontbijttasje mee voor in de trein vanwege ons vroege vertrek, prima toch. Wordt vervolgd, Johan en Jantine

• 25 September 2021 - 07:55

Esmee:

Hallo opa en oma! Veel plezier deze vakantie. Groetjes van esmee

• 25 September 2021 - 11:41

Agaath & Gerard:

Verder een goede reis toegewenst

• 25 September 2021 - 15:15

Berna:

Veel plezier, voor hoe lang gaan jullie? Groetjes