Morgen gaan we op weg naar Noorwegen - Reisverslag uit Wolvega, Nederland van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu Morgen gaan we op weg naar Noorwegen - Reisverslag uit Wolvega, Nederland van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu

Morgen gaan we op weg naar Noorwegen

Door: Jantine

Blijf op de hoogte en volg Jantine

22 September 2021 | Nederland, Wolvega

Na een jaar wachten gaat het nu echt gebeuren we vertrekken morgen op weg naar Noorwegen. Morgen ochtend met de trein naar Schiphol en om 16.45 uur met de SAS naar Oslo. Daar met de trein van vliegveld Gardermoen in een half uur naar Oslo en dan naar ons Thom hotel Terminus voor 2 nachten. Vrijdag een dagje Oslo en zaterdag met de trein naar Bergen. Daar ligt onze Hurtigruten postboot MS Nordnorge op ons te wachten. Voor onze reis naar Kirkenes. We vinden het wel behoorlijk spannend hoe het allemaal gaat verlopen met alle Carona regels. Word vervolgd Gr, Johan en Jantine

• 22 September 2021 - 19:56

Marga:

Een hele fijne reis!!Veel plezier!! Groetjes Van ons

• 22 September 2021 - 21:58

Piet En Saakje:

Heel veel plezier op jullie reis. Groetjes Piet en Saakje

• 23 September 2021 - 11:55

Eppie:

Fijn dat het nu gaat beginnen, wij wensen jullie een fijne reis en ga maar lekker genieten. Groetjes van Kees en Eppie

• 24 September 2021 - 15:58

Jeroen: