Weer thuis - Reisverslag uit Wolvega, Nederland van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Wolvega, Nederland van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Jantine

Blijf op de hoogte en volg Jantine

08 Mei 2016 | Nederland, Wolvega

Nou het is weer zover, mijn 13 huisje stond vandaag weer eens verkeerd.
Vanmorgen op tijd vertrokken, op weg naar Heerenveen merkte ik dat de zijlampjes van de caravan niet branden.
Bij het benzine station voor Heerenveen gestopt, alles nagekeken we kregen het niet voor mekaar, toen Theo Altman gebeld, want de caravan is net gekeurd.
Hij kwam gelijk, geweldig toch, net uit bed, complimenten en dat op zondagmorgen.
Hij alles doorgemeten en gekeken, het ligt aan de auto zij hij, wat nu, dan maar weer naar huis, daar de Kia hulpdienst gebeld.
Die zijn aan huis geweest, het is vandaag niet te repareren, er is een unit stuk bij de trekhaak die moet vervangen worden.
Dus morgen ochtend naar de garage in Heerenveen en dan hopen dat we het opnieuw kunnen proberen om te vertrekken.
Word vervolg.
De groeten van Johan en Jantine.

• 08 Mei 2016 - 14:59

Joep:

Jammer dat het zo begint. Maar het goede nieuws is dat het hier gebeurt en niet ergens in de rimboe. De pech hebben jullie dus al gehad, geniet verder van een pech-vrije vakantie !!!

• 09 Mei 2016 - 15:18

Berna:

Jammer, maar idd goed dat het hier is gebeurd. Maar ga er van genieten. Groetjes van ons.

• 09 Mei 2016 - 20:50

Piet:

Jammer dat de reis zo moet beginnen, laat je de sleurhut van top tot teen in orde maken en dan is er een onderdeel aan de auto die er de brui aan geeft.
    Als dat probleem opgelost is kunnen ook genieten.
    Groetjes Piet en Saakje