De Reispagina is weer in de lucht! - Reisverslag uit Wolvega, Nederland van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu De Reispagina is weer in de lucht! - Reisverslag uit Wolvega, Nederland van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu

De Reispagina is weer in de lucht!

Door: Jantine

Blijf op de hoogte en volg Jantine

07 Juli 2016 | Nederland, Wolvega

Hallo allemaal die ons gevolgd hebben.
Na bijna een week dat mijn reispagina niet meer compleet was, hebben ze vandaag mijn laatste reisverslagen die verdwenen waren terug geplaatst. De foto's lukte niet meer, dus dat heb ik nu net zelf maar gedaan. Wij hebben om te ontspannen deze week nog maar even de fietsvierdaagse van Wolvega gefietst, morgen is de laatste dag. Dan zijn de spiertjes ook weer los. Bedankt nogmaals voor de reacties en tot ziens en de koffie staat altijd klaar!
Dan gaan wij nu samen nog maar even naar onze favoriete supermarkt, daar hoeven we nu nog maar vijf minuutjes voor te lopen.
Dan nu echt voor de laatste keer!

De groeten van Johan en Jantine.

• 24 Juli 2016 - 12:09

Marian En Henk Van Vliet:

Hi J en J,

De koffie en zelfs gebak hebben we al op.

Groetjes,
    M en H

• 24 Juli 2016 - 12:18

Jantine Kersbergen-van Zurk:

Hallo Marjan en Henk,

Wat was het gezellig dat jullie er waren vorige week zondag, als verrassing op mijn 60 verjaardag!
    En bedankt voor jullie fijne reacties tijdens onze reis door het noorden van Europa.

En gauw tot ziens!
    Johan en Jantine.