De Reispagina is weer in de lucht! - Reisverslag uit Wolvega, Nederland van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu De Reispagina is weer in de lucht! - Reisverslag uit Wolvega, Nederland van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu

De Reispagina is weer in de lucht!

Door: Jantine

Blijf op de hoogte en volg Jantine

07 Juli 2016 | Nederland, Wolvega

Hallo allemaal die ons gevolgd hebben.
Na bijna een week dat mijn reispagina niet meer compleet was, hebben ze vandaag mijn laatste reisverslagen die verdwenen waren terug geplaatst. De foto's lukte niet meer, dus dat heb ik nu net zelf maar gedaan. Wij hebben om te ontspannen deze week nog maar even de fietsvierdaagse van Wolvega gefietst, morgen is de laatste dag. Dan zijn de spiertjes ook weer los. Bedankt nogmaals voor de reacties en tot ziens en de koffie staat altijd klaar!
Dan gaan wij nu samen nog maar even naar onze favoriete supermarkt, daar hoeven we nu nog maar vijf minuutjes voor te lopen.
Dan nu echt voor de laatste keer!

De groeten van Johan en Jantine.

  • 24 Juli 2016 - 12:09

    Marian En Henk Van Vliet:

    Hi J en J,

    De koffie en zelfs gebak hebben we al op.

    Groetjes,
    M en H

  • 24 Juli 2016 - 12:18

    Jantine Kersbergen-van Zurk:

    Hallo Marjan en Henk,

    Wat was het gezellig dat jullie er waren vorige week zondag, als verrassing op mijn 60 verjaardag!
    En bedankt voor jullie fijne reacties tijdens onze reis door het noorden van Europa.

    En gauw tot ziens!
    Johan en Jantine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jantine

Jantine, geboren 1956 te Zaandam en woonachtig sinds 45 jaar in Wolvega in Friesland. Na een arbeidzaam leven ben ik samen met mijn Johan gepensioneerd. Ik met partner AOW, een van de voordelen van een oudere partner. En nu gaan we samen naar Noorwegen met postboot de Hurtigruten langs de Noorse kust naar Kirkenes.

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 1595
Totaal aantal bezoekers 32819

Voorgaande reizen:

23 September 2021 - 01 Oktober 2021

Kersbergjes met de Hurtigruten

07 April 2016 - 07 Juli 2016

Kersbergjes naar de Noordkaap

02 Oktober 2006 - 14 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: