Van Manapouri naar Invercargill. - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu Van Manapouri naar Invercargill. - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu

Van Manapouri naar Invercargill.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jantine

21 Oktober 2006 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Wij stonden in Manapouri op een pittoreske camping.Huisjes in Oostenrijkse stijl en ze verzamelden alles wat mogelijk was.Bijvoorbeeld geld, uniformen en Morris Minors.Was wel grappig.Om 8.30 uur reden we de camping af.We reden een prachtige route door het land van de schapen en Dearfarms. Langs de kust nog wat surfers gespot.Om half twaalf reden we Invercargill binnen.En het werd gelijk kl. weer.Even een bakkie gedaan in een hollands koffiehuis. Ze verkochten daar ook hollandse produkten, zelfs zaanse mosterd en hollandse nieuwe!!Ik heb daar een zakje drop gekocht en toen zijn we even gaan winkelen.Kadootje voor Jantine gekocht en toen zijn we naar Bluff gereden, het uiterste zuidelijkste puntje van NZ.Want Jantine wilde het km paaltje op de foto zetten waarop 0.0 stond, van de Route 1.Maar, helaas, die was er niet, dus wij zijn door de storm eigenlijk voor niets die kant op gereden, maar ja. niets aan te doen en we hebben daar een paar hele mooie foto`s gemaakt.Op naar de camping.Groetjes....

• 21 Oktober 2006 - 18:11

Astrid En Renske:

heel leuk om op deze manier een stukje met jullie mee te reizen. wat een prachtige foto's. hebben jullie ook dolfijnen gezien. renske zou er graag wat van willen zien. veel plezier nog. renske

• 23 Oktober 2006 - 05:34

Tjitte & Miranda:

Wat een grappige huisjes! Kon je daar in slapen of zo? Jammer van het weer, maar het wordt vast gauw weer mooi!!! Zullen in elk geval duimen!!!

Pa, je krijgt van iedereen van schaken de groetjes!!