Nieuw leven. - Reisverslag uit Skarsvåg, Noorwegen van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu Nieuw leven. - Reisverslag uit Skarsvåg, Noorwegen van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu

Nieuw leven.

Door: Jantine

Blijf op de hoogte en volg Jantine

05 Juni 2016 | Noorwegen, Skarsvåg

Dat wij vanmorgen om half zeven naar de douche gingen, lagen er jonge vogeltjes in het nestje van het kwikstaartje (2) konden we er zien.
En er lag ook alweer een zeehond in de vloedlijn, GOEDEMORGEN, wat een begin van de dag!
Vandaag gaan we naar de Noordkaap, verslag volgt:

  • 05 Juni 2016 - 07:54

    Eppie:

    Noflike dey

  • 05 Juni 2016 - 12:52

    Marian En Henk Van Vliet:

    Hi J. en J.,
    Dat lijkt mij ook lekker ontwaken !
    Goede reis.

    M. en H.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jantine

Jantine, geboren 1956 te Zaandam en woonachtig sinds 45 jaar in Wolvega in Friesland. Na een arbeidzaam leven ben ik samen met mijn Johan gepensioneerd. Ik met partner AOW, een van de voordelen van een oudere partner. En nu gaan we samen naar Noorwegen met postboot de Hurtigruten langs de Noorse kust naar Kirkenes.

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 32809

Voorgaande reizen:

23 September 2021 - 01 Oktober 2021

Kersbergjes met de Hurtigruten

07 April 2016 - 07 Juli 2016

Kersbergjes naar de Noordkaap

02 Oktober 2006 - 14 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: