Elanden - Reisverslag uit Gusum, Zweden van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu Elanden - Reisverslag uit Gusum, Zweden van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu

Elanden

Door: Jantine

Blijf op de hoogte en volg Jantine

20 Mei 2016 | Zweden, Gusum

Elanden gezien,
Na rustige start in het zonnetje op de camping vanmorgen, zijn we vanmiddag even naar Granna bij het Fjord hier 15 km vandaan geweest.
Deze camping waar wij nu staan is van een Nederlandse eigenaar Rembrandt en die heeft sinds kort een oude gemeente camping bij het Fjord in beheer, moet je even komen kijken zei hij, zo gezegd zo gedaan. Prachtige camping aan het Fjord met mooi uitzicht niks op aan te merken, maar wij nu staan is het gewoon rustiger en dat vinden wij prettig, wij zeggen dan, het is een beetje thuiskomen en dat hadden we daar niet.
Na het eten vanavond om 20.30 uur zijn we op advies van de hulp van de camping, hier in de buurt wezen rondrijden, dan zie je beslist elanden zei hij, nou Kees we hebben ze gezien en niet geraakt. Wat een grote beesten, ze stonden gewoon te grazen in het weiland, wat een rustige dieren we konden ze gewoon fotograferen en filmen en ze hadden geen haast om weg te komen en we zagen op de koop toe ook nog een aantal reeën, onze avond kan niet meer stuk, wat heeft Johan ervan genoten, mooi toch!
Nu gaan we zo op bed en morgen naar Stockholm, en ik vergis me steeds, zeg al twee weken tegen Johan we gaan naar Kopenhagen, dan kijkt hij mij aan met een blik, dan weet ik het wel weer, senioren momentje.
Word vervolgd.
Groeten van, Johan en Jantine

  • 20 Mei 2016 - 22:53

    Miranda:

    Jaaaa, daar waren de elanden al!
    Ben benieuwd of jullie ook nog mannetje zien met zo'n mega gewei.
    Of zijn ze die nu nog allemaal kwijt?

    Gr. Miranda

  • 22 Mei 2016 - 11:20

    Marian En Henk Van Vliet:

    Hi J en J,

    Het lijkt mij heel indrukwekkend, als je voor het eerst die beesten ziet!
    Maar op de foto's krijg je wel een indruk hoe het daar is.
    Ik zou zeggen geniet er met volle teugen van.
    Verder goede reis.

    Groetjes,
    M en H

  • 22 Mei 2016 - 17:43

    Joep:

    Leuk om die belevenis mee te maken !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jantine

Jantine, geboren 1956 te Zaandam en woonachtig sinds 45 jaar in Wolvega in Friesland. Na een arbeidzaam leven ben ik samen met mijn Johan gepensioneerd. Ik met partner AOW, een van de voordelen van een oudere partner. En nu gaan we samen naar Noorwegen met postboot de Hurtigruten langs de Noorse kust naar Kirkenes.

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 32799

Voorgaande reizen:

23 September 2021 - 01 Oktober 2021

Kersbergjes met de Hurtigruten

07 April 2016 - 07 Juli 2016

Kersbergjes naar de Noordkaap

02 Oktober 2006 - 14 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: