Värnamo - Reisverslag uit Värnamo, Zweden van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu Värnamo - Reisverslag uit Värnamo, Zweden van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu

Värnamo

Door: Jantine

Blijf op de hoogte en volg Jantine

15 Mei 2016 | Zweden, Värnamo

Gisteren waren we om 19.00 uur op de camping in Varberg, echt zo’n campingfabriek.
Het is gelukkig maar voor een nachtje, niet iets wat we normaal zouden uitkiezen, maar je kunt maar tot 20.00 uur op een camping arriveren, dus we hadden geen keus vanaf de boot.
Het weer is 180 graden omgedraaid, koud heel veel wind en af en toe regen.
Dat was vanmorgen vroeg te merken, er pakte een hoop Zweden in en vertrokken.
Wij hebben relaxt aangedaan, op ons gemak gedoucht en gegeten en koffie gedronken, toen de boel opgepakt en toen zijn we vertrokken.
Vandaag gaan we naar de camping die we op het oog hadden in Värnamo, bij een groot nationaal park.
We hebben 143 km gereden in twee en half uur, door een prachtige afwisselende landelijke omgeving met bossen, we hebben beide genoten van de rit.
De camping is prachtig heerlijk rustig, we hebben een mooi plekje onder de bomen, we werden hartelijk ontvangen in het Engels, zoek maar een mooi plekje uit, er is stroom en toiletgebouw is open we zijn om vijf uur terug, dan schrijven we jullie wel in, mooi toch dat dit zo kan.
We denken erover om hier twee nachten te blijven en dan richting Kalmar te reizen, om daar een groot eiland te bezoeken
Door dat het regende, zat het er vandaag niet in dat Johan ook een stukje zou rijden, hij is benoemd tot opperkaart lezer, dit gaat hem steeds beter af, avonds zoeken we het samen uit en plakken post of it op de pagina’s die nodig zijn, stellen dan samen de Tom-Tom in, het gaat prima zo, nog geen gekissebis hierover gehad, dat gaat wel eens anders.
Wat zijn we nu blij dat we ons elektrische campingkacheltje hebben mee genomen, het is nu lekker in de caravan.
Johan is even verderop aan het kijken, daar is een grote voetbal wedstrijd aan de gang, je kunt het gebrul in de caravan horen, prachtig.
Tot zover.
Word vervolgd.
De groeten van Johan en Jantine.

• 15 Mei 2016 - 18:14

Marga:

Hallo!!Dus een mooie camping .Heerlijk zo tussen de bomen.Het is hier ook erg koud en veel wind.De winterjas kan haast aan.Fijn dat Johan goed kan navigeren !!En er geen gekibbel is!! Nou lekker genieten.Liefs van ons!

• 16 Mei 2016 - 16:30

Marian En Henk Van Vliet:

Hi J en J,
    Harstikke mooi dat het goed gaat en dat jullie er van genieten.
    Het weer is hier misschien wel slechter dan bij jullie, koud en bedompt.
    Dus jullie mogen niet klagen (van de dokter).

Groetjes,
    M en H