Bijna einde van de trip. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu Bijna einde van de trip. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu

Bijna einde van de trip.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jantine

08 November 2006 | Australië, Sydney

Zondag zijn we terug gekomen van onze trip . Maandag zijn we naar Byron Bay geweest, het meest oostelijke puntje van Australie. Hier staat een vuurtoren. Zie foto..Het plaatsje was zeeeeer toeristisch. Het leek wel Scheveningen. Maar ja, het was wel leuk.De laatste dagen zien we alle grote shoppingcenters in de buurt want dat vind mijn zuster leuk om te laten zien. Meestal gaan we in een club eten, gokken we wat op een van de vele kasten, en dan gaan we weer huiswaarts.Gisteren waren we naar Tweed Heads en hebben de dames kreeft gegeten.Het was heerlijk ,zeiden ze!! Vannacht heeft het geregend en ge-onweerd maar nu is het weer prachtig.28 graden maar liefst. Er lopen bij mijn zuster allemaal Lizzards in de tuin,schildpadden in de vijver en we hebben ook een slang gezien.Vond Jantine doodeng. IK ook hoor! Ik denk dat dit ons laatste bericht is.want het is moeilijk om in Mirwillumbah internet te doen. We zitten nu in zo`n groot Shopping center in Surfers Paradijs. Ook zo`n touristisch plaatsje dat werkelijk alleen voor de tourist leuk is. Niks voor ons oude mensen. Vrijdag gaan we op bezoek bij kennissen die op een berg wonen en een boerderij hebben. Ben benieuwd.Nou luitjes zondag staan we weer met de voetjes op Hollandse bodem.Tot ziens...

Johan en Jantine

• 08 November 2006 - 06:22

Tjitte En Miranda:

Hoi luitjes!!

Bekende vuurtoren.... Hihihih, was wel een grap hoor van jullie. Kan hem niet vinden. Nou ja, veel plezier de laatste dagen en goede reis terug!

• 08 November 2006 - 06:55

Marga En Yntze:

wat hebben jullie veel gezien .AL die mooie foto;s we hopen dat jullie weer wat zin hebben om terug te komen in ons koude kikkerlandje ,hahhaha een goede reis terug en tot ziens veel liefs yntze en marga

• 08 November 2006 - 08:34

Egbert En Geertje:

wij wensen jullie een goede terug reis en tot ziens in holland
    doeiii
    en ook van martijn

• 09 November 2006 - 22:57

Iet:

ik wens jullie een goede terug reis toe maar jullie hebben wel vol op genoten dacht ik groetjes van Iet