4 dagen trip - Reisverslag uit Maroochydore, Australië van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu 4 dagen trip - Reisverslag uit Maroochydore, Australië van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu

4 dagen trip

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jantine

04 November 2006 | Australië, Maroochydore

De reis naar Maroochydore was lang maar wel afwisselend.We hebben hier een appartement gehuurd voor 4 dagen en 3 nachten. Twee slaapkamers, een badkamer een keuken en een kamer. Op de 4de verdieping MET zwembad.Waar we elke dag gebruik van maken, `smorgen om 7 uur!!heerlijk.De eerste dag hebben we wat gewinkeld en de plaats bekeken en heerlijk gegeten bij de Italiaan.De dag daarop gingen we naar Australie Zoo.[van Steve Irwin]Een hele mooie dierentuin met krokodillen-shows, en ze stonden met 4 meter lange slangen waas je mee op de foto kon.Maar Jantine niet.Onderweg stonden ze met krokodilletjes en koala`s die kon je dan rustig bekijken en aaien. Ze liepen ook met Dingo`s aan de lijn.enz. het was heel leuk en de dag vloog om.Terug naar het appartement, maar eerst naar het shopping center want Jantine haar bril was stuk, en die werd daar gemaakt.S avonds zijn we weer naar een soort vreetschuur geweest maar beter als in Nieuw Zeeland!Nu is het zaterdag en zouden we een rondtour maken maar vanmorgen regende het pijpenstelen.Dus na het zwemmen gingen we wel die kant op maar het werd steeds erger.In een plaatsje zijn we gestopt en hebben daae rondgekeken , wat gegeten en zijn toen maar terug gegaan.Wanr het weer werd steeds slechter.Toen zijn we naar het internet cafe gegaan, haha.We gaan nu nog proberen om wat foto`s te plaatsen maar de tent gaat dicht. dus to de volgende keer.

• 04 November 2006 - 17:16

Egbert:

Alweer vreetschuur....!!!
    Hee tijdelijke tegenvoeters, hoe is 't daar. Aan de foto's te zien hebben jullie daar goed weer. Mooie foto's; zoals die van die brandweer en die uit de trein genomen zijn, mooie omgeving enz.
    In Oldejeuje gaat het wel goed; ook met de schaak gaat het prima. Stuiver is op dit moment even niet de grote afnemer; 't is niet goed met hem. En ook met Tanja gaat het niet goed. Men denkt dat hij niet weer komt...
    Maar goed nog even en jullie reis zit er al weer op. De tijd vliegt.
    Okee vakantiegangers nog een prettige tijd daar en tot ziens in ons kikkerlandje.

Egbert en Geertje

• 05 November 2006 - 18:24

Astrid En Renske:

We zijn wel een beetje jaloers op julllie hoor. Wat is het mooi daar en geweldig die zeehond. Zonde van die natte voeten hoor. nog veel plezier en de groetjes aan de anderen.

• 06 November 2006 - 06:30

Tjitte En Miranda:

Mooie foto van de krokodil pa!! Mooi in actie, wat een show is dat he!?!?! Jammer van het weer, maar gelukkig duurt het daar nooit dagen.....
    Nog 1 weekje en dan is het alweer gebeurd. Wat gaat de tijd hard!!
    Groetjes aan oom en tante en tot horens!!!

• 06 November 2006 - 15:29

Vera En Klaas:

Nog even en dat zit het avontuur er weer op.Mooie foto's en krijg zo een beetje een indruk van jullie reisavontuur. Intussen ben ik even een weekje naar Aruba op familiebezoek geweest en dat is mij prima bevallen. Ik hoop dat jullie reis jullie ook heeft gebracht van wat jullie ervan verwacht hadden. Het weer heb je altijd (gelukkig) niet in de hand. Op Aruba ook regen gehad dus het maakt niet uit waar je ook zit.Nog gezellige dagen en de groeten van ons.