Bij mijn zuster - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu Bij mijn zuster - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu

Bij mijn zuster

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jantine

01 November 2006 | Australië, Sydney

Maandag vertrok de trein om kwart over 7 exact.Het was plusminus 1200 km.omhoog richting Brisbane.Eerst door Sydney en de buitenwijken en langs de kust.Toen gingen we hoofdzakelijk door de Bush.Leuk te doen voor een keer.We waren om half 7 in Casino en toen nog anderhalf uur met de bus.Onze Zwager stond al te wachten. Nog een kwartiertje in de auto en we waren er.Fijn om mijn zuster weer te zien.Ze wonen nu in een soort park voor gepensioneerden en alle verzorging is in de buurt.Na wat gedronken te hebben en wat gekletst te hebben was het bedtijd want we vielen om.De andere dag hebben ze ons Mirwillumbah laten zien.Die plaats is niet zo groot maar alles is voorhanden.Zelfs een club.[hier ben je lid van en dan kun je van alle faciliteiten gebruik maken, zoals restaurants, activiteiten-avonden en er is een klein casino.] Je vind ze hier door het hele land.
De dag daarop[ hebben ze ons Tweed Head laten zien.Een soort Scheveningen. Ligt 25 km. verderop.en we hebben besloten om donderdag een trip van 4 dagen naar de Sunny-Coast te maken. Dit is weer 250 km. omhoog, in Qweensland.volgende keer verder.

• 06 November 2006 - 06:17

Tjitte & Miranda:

Mooi he die treinrit!!! Heb er zelf enorm van genoten. Zijn jullie al de club in geweest? Kun je lekker eten!!!
    Sunny-coast, veel plezier!