Australie. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu Australie. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu

Australie.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jantine

29 Oktober 2006 | Australië, Sydney

Hallo luitjes allemaal.
Wat leuk dat jullie allemaal met ons mee leven, hebben jullie ook een beetje vakantie!Het heeft even geduurd maar we beschikken nu niet elke dag over internet.We hebben een goede vlucht gehad naar Australie.Het verliep allemaal vlotjes tot we voor het hotel uitstapten, Toen kwamen we erachter dat de beautycase nog in de shuttle-bus stond. Die reed net weg. Wij nog roepen en fluiten maar het was te laat. De concierge van het hotel heeft alle shuttle maatschappijen gebeld, toen bleek dat het een zwartrijder was. Ons label zat nog aan de beautycase dus we konden alleen nog maar hopen dat het een eerlijk iemand was.~savonds kwam het bericht om kwart over 10 dat hij op het vliegveld stond. Hij had hem op het laatste adres achtergelaten en die hadden hem op het vliegveld bezorgd! Grote opluchting. Dit hield in dat we zondags niet met de trein naar mijn zuster konden.WE konden de trein gelukkig een dag verzetten en wij gingen naar het vliegveld.Op zoek naar gevonden voorwerpen. Lost Property. Na lang zoeken gevonden maar gesloten op zondag??Wij naar security en alles uitgelegd en gelukkig kwam de juffrouw met de beautycase aan..Wij terug naar het hotel, nog een nachtje bijgeboekt en toen de stad in. Want je moet er toch wat van maken.Naar de Rocks geweest, dat is een oude wijk onder Sydney Harbour Bridge en ook even naar het Operahouse.Wij hebben dit 5 jaar geleden ook gezien maar het was leuk om het nogmaals te zien.En toen naar DArling Harbour.Dit is een gezellig havengebied met winkels en restaurants. en Star-City. Dit is een immens groot Casino.Dit moet kunnen als je hier bent.Niks gewonnen, niks verloren, nmaar wel een leuke avond.En op tijd naar het hotel want morgen om half zes weer op.Anders missen we de trein.groetjes.

• 06 November 2006 - 06:14

Tjitte & Miranda:

Konden jullie het weer niet laten om het casino in te gaan?? hihihi. Wel erg mooi he! Gelukkig is de beautycase weer terecht!!! Een hele opluchting!