Een dagje Christchurch - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu Een dagje Christchurch - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jantine Kersbergen-van Zurk - WaarBenJij.nu

Een dagje Christchurch

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jantine

27 Oktober 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Dames van de zwemwoensdagmorgen, herkennen jullie deze dame nog????? Het was een mooie dag in Cristchurch.We waren met de bus naar de city gegaan en daar eerst een kopje koffie genomen en toen hebben we eerst een trammetje genomen die daar rondreed.Daar kan je in en uit waar je maar wil voor een paar centen[dollars]Toen we uit die tram stapten, we hadden eerst een rondje gedaan, zei Jantine iets en weg was ze. Zie ik haar in de verte staan praten met een paar mensen en dat bleken mensen te zijn die ook zwemden op woensdagmorgen en naderhand verhuisd waren naar Steenwijk.Als ik het verkeerd heb hoor ik het nog wel.We moesten jullie wel de hartelike groeten doen. Het bleek dat ze ook 3 dagen op dezelfde camping hier in Christchurch hadden gestaan als wij nu staan en wel vlak bij ons. Maar wij gingen vroeg op pad en zo loop je elkaar mis!!Niet dan? Christchurch is een mooie stad, er is een gezellig plein in het midden van de city en daar is het goed toeven.Nadat we wat rondgelopen hadden hebben we wat gegeten en zijn toen een internetcafe ingegaan want we moesten nog war foto`s plaatsen,Dat ging vrij snel.voor ons doen.Na anderhalf uur waren we klaar.Weer even rondlopen en weer het trammetje in want dat is echt heel leuk. We hebben eindelijk iets leuk gevonden voor Tjitte, want dat was wel moeilijk.En een paar leuke dingetjes voor de kinderen van Astrid en Rocco, dat konden we echt niet laten liggen. Oeps, nou heb ik het verklapt!!Niets zeggen hoor, kinders....Daarna gingen we weer terug naar de camping want we wilden nog een was doen en inpakken want morgen gaan we richting australie.We moesten water tappen en er stond een camper verkeerd, zodat wij niet op onze plaats konden. Maar hij was water aan het tappen en heel gezellig! Een Australier en zijn vrouw. Even gezellig mee geteut en toen de spa in. Jantine de was nog gedaan en als het goed is gaan we vanavond de koffer pakken en morgen schoonmaken! Dat moet nou eenmaal.Nou mensen, dit was voorlopig de laatste vanuit Nieuw-Zeeland, Hoe het in Australie gaat lopen weet ik niet dus dat zien we wel.We pakken het vliegtiuig HIER op zaterdagmiddag om 5 over half 4. Miranda, ik weet het vluchtnummer nu even niet maar als het lukt sms ik je die nog. Wel ik hoop dat jullie de foto`s mooi vinden. en er net zo van genieten als wij hebben gedaan.Luitjes de groeten van ons.

  • 27 Oktober 2006 - 09:31

    Tjitte En Miranda:

    Wat is de wereld dan klein.... Andere kant van de wereld en dan bekende tegenkomen. Een hele goede reis en heb de vluchtnummers ontvangen!

  • 27 Oktober 2006 - 11:28

    Berna:

    Ja natuurlijk, herken ik Hennie nog. Zo zie je maar weer, dat de wereld erg klein is. Ik zal volgende week de groetjes over brengen. Inmiddels heb ik Karin ook jullie site door gegeven, dat vinden jullie vast wel goed. Veel plezier in Australie en hopen maar dat je rug het allemaal aan kan. Ik geloof dat jullie iets van de 22ste november terug komen, dan zien we elkaar de week erop wel weer. Zelf vlieg ik(Ha, ha ik moet er ook aan geloven) met Anne en nog veel meer mensen naar Milan. Hoe kan het ook anders, Sc Heerenveen voetbalt de 23ste in Parma en wij gaan daar naar toe. Eventueel nog tot mails. Doei

  • 28 Oktober 2006 - 14:20

    Joop En Henny Vink:

    wij zijninSingapore enhebben een goede reis gehad
    hier eenkwartier vertraging
    prettige vakantie verder gewenst.

  • 30 Oktober 2006 - 08:45

    Joep:

    Weer leuk om de laatste belevenissen te lezen !

  • 01 November 2006 - 08:55

    Gré En Henk Kramer:

    Leuk om je vrienden in Christchurch te zien! Joop en Henny zijn kennen wij al meer dan 30 jaar. Zij hebben bij ons in Heerhugowaard gewoond. Wij waren ruim 2 jaar geleden in NZ en vonden het een geweldig land. Jammer, dat jullie geen wavissen hebben kunnen zien. Wij hebben de whale watch vanuit Kaikoura gemaakt en het was grandioos. veel plezier nog in Australië!

  • 01 November 2006 - 15:20

    Karin Vledder:

    Hoi Jantine en Johan,
    Wat hartstikke leuk dat jullie Hennie en haar man tegenkwamen. Nu is de wereld zo groot en dan kom je elkaar ergens ver weg tegen. Prachtig. Berna vertelde het vanochtend in het zwembad. We volgen jullie belevenissen allemaal. Have a save trip back home en tot ziens in het zwembad!!! Groetjes, Jan, Karin, Jeroen en Marieke Vledder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

xxxxxx

Recente Reisverslagen:

14 November 2006

Laatste Bericht.

10 November 2006

De CLUB.

08 November 2006

Bijna einde van de trip.

04 November 2006

4 dagen trip

01 November 2006

Bij mijn zuster
Jantine

Jantine, geboren 1956 te Zaandam en woonachtig sinds 45 jaar in Wolvega in Friesland. Na een arbeidzaam leven ben ik samen met mijn Johan gepensioneerd. Ik met partner AOW, een van de voordelen van een oudere partner. En nu gaan we samen naar Noorwegen met postboot de Hurtigruten langs de Noorse kust naar Kirkenes.

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 32850

Voorgaande reizen:

23 September 2021 - 01 Oktober 2021

Kersbergjes met de Hurtigruten

07 April 2016 - 07 Juli 2016

Kersbergjes naar de Noordkaap

02 Oktober 2006 - 14 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: